• 31
  • 236

YORUMLAR

  1. Mertuzzy

    *Burası yıllar sonra ölü insanların not defteri olacak.* Bari beğeninde unutmayalım gelelim dinleyelim. 👇🏻

  2. Oguzhan _3rb

    GURURSUN <3

  3. Oguzhan _3rb

    ZAMAN BİLE DURUR OLUR YALAN

  4. Aleyna Aktaş

    Akıl hepsini unutur elbet.🦋

  5. Sema Pişkin

    Yeni favori şarkım😍 Bir insan her şarkısı mi favorim olur ya

  6. Şehriban Yavuz

    trlocal.info/u/video/iK5tq9PUxKHSjJ4

  7. Mevlüdiye Öztürk

    Günde 5 kez dinliyorum en az bu nasıl şarkı yaaaa

  8. Merve Poyraz

    *Klip çekmene gerek yok reis biz seni gözümüz kapalı dinliyoruz.*

  9. ufuk ünlü

    Adamın her yaptığı şarkı bi şekilde dinleniyor usta

  10. Daysi Picha

    Excelente ...💛

  11. Tuğba Muğultay

    Bende aşka yenildim, bildiğim ne varsa sildim

  12. Gökhan Güzeler

    Yine Yaptın Yapacağını Kardeşim Oğuzhan Koç :) Efsanesin durmak yok yola devam ..

  13. Uraz Akın

    Lan kız çok güzel ya ❤️❤️

  14. Ulas Arslannn

    Bir beğeni'de benden güzel bir müzik olmuş ağızınıza sağlık.

  15. Camal Xelilov

    Neyine bağlandım ki bu kadar; Bana bakmayan gözlerine mi, yoksa benim olmayan kalbine mi?

  16. Derya Demir

    Yine efsane 👍🌼

  17. Feride Arslan

    Eğer 18B yorumun içinden bunu görüyorsan Allah ailene uzun ömürler versin🙏🏻🖤:)

  18. Elif Kibaroglu

    Klibi izlerken mabel matiz kliplerine benzetenler?

  19. Elif Delican

    Abi sen beni instagram dan engelledin ama ben yine gelip şarkılarını dinliyorum...

    1. Arif Ezimov

      niye engellediki?

  20. Florizm

    dislike atanları bi bulsam tokatlarım

  21. Mavîmsiî

    Yüzyılın huzur veren şarkılarından bir tane daha 🌸🌸 Yolunuz açık olsun bol bol 👏👏

  22. Abdurahim Ronaldo

    BİLAL SONSES LE OĞUZHAN KOÇ DÜET

  23. YUNUS BAŞARAN

    baktığında mazi yaradır geride kalana kaçtığın anılar kaçtıkça yapışır yakana

  24. Valentina Pennisi

    Beautiful

  25. miko foin

    A BE İNSAN EVLADI Bİ ŞARKIN BİLE KÖTÜ OLMUYOR HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL AH İŞTE ANALAR NE YETENEKLER DOĞURUYOR ANNECİĞİNİZİN ELLERİNDEN ÖPER

  26. Utku Temir

    Şu şarkıya denk geldiğim için kendime teşekkür ediyorum.

  27. Nisa

    •Bilemem belki de alışırım• •Muhtemelen de alışamam•

  28. Atilla koçtekin

    "Ben de aşka yenildim, bildiğim ne varsa sildim" 🍁

  29. Atilla koçtekin

    "Bende aşka yenildim, bildiğim ne varsa sildim" 🍁

  30. Hilal Pala

    oğuzhan koç un eski sevgilisi olmak çok zor bişey olmalı oğuzhanın bu şarkısını dinleyerek mi olanların geçmesini bekliycekler 😂 yalnız şarkıyı Yağmur’a yazmış gibi zamanlama çok kötü olmuşş 🤭

    1. miko foin

      Yay I really wanted to see this yay

  31. hephakliyim

    Kaçtığın anılar kaçtıkça yapışır yakana

  32. BUM BE

    Usta senin niye tüm şarkıların aynı lan

    1. BUM BE

      @zehra ama yıkık olan aynn

    2. zehra ama yıkık olan

      hepsi birbirine benziyo dimi

  33. Binnur Demirel

    Algida Oğuz ile yaz şarkısı çıkarsa ülke normale dönecek gibi geliyor

  34. KİNG THE GAME HD

    1:30 çok güzel bir geçiş olmuş

  35. Turk Sound Akustik

    *SAHİDEN HEPSİ GEÇİYOR MU ??*

    1. zehra ama yıkık olan

      ivet

    2. sednuraysrich

      Uyu geçer

  36. Ali Kurt

    Çok iyi

  37. Siber Star

    Oğuzhanın oturduğu o turkuaz yerde bi mabel matiz havası hissettim 😁

  38. Avakin Tatlısı

    Çok güzel olmuş müq

  39. Senem İsenç

    trlocal.info/u/video/e5Saq9nPm4nFf2c

  40. İlayda Durmuş

    Şarkıyı Dinlemeden Önce: ( ͡° ͜ʖ ͡°) Şarkıyı Dinledikten Sonra: ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙

  41. Sevde Öztürk

    “Zaten yürek küskün”

  42. ASLI KAYA

    Şarki çok güzel olmuş emeğine sağlık

  43. Kübra Çağlar

    bende muhtemelen alışamam oğuzhancım tek değilsin

  44. Senem İsenç

    trlocal.info/u/video/e5Saq9nPm4nFf2c

  45. Ceren Kök Kök

    HUZUR VERİYOR

  46. Ceren Kök Kök

    MÜKEMMEL

  47. Cute Cats And Dogs

    trlocal.info/u/video/mWiFoM651HfSZ4g abiler 7 yaşındayım kanalıma abone olur musunuz lütfennn

  48. Cute Cats And Dogs

    trlocal.info/u/video/mWiFoM651HfSZ4g abiler 7 yaşındayım kanalıma abone olur musunuz lütfennn

  49. Halil Karagoz

    trlocal.info/u/video/hHekcaPg0Z_Pa3g

  50. Yağmur Kaçar

    ÇOK İYİ YA SÜREKLİ BURDAYIM SÜREKLİİİİ :)

  51. Yağmur Kaçar

    Veee 4.5 MİLYOOOON :)

  52. ÖZNUR Su

    Hayran ık yaaaa

  53. q q

    Hep aynı hikaye.Baydı.

  54. Kübra ******

    Yine çoook güzel beee 💙💚

  55. Fatma simla Yavuz

    Nasıl yani hepsi geçiyorrr

  56. Kevser Altunhan

    Muhtemelen de alışamam

  57. Fazile Çelik

    Şarki çıkarmış iki gözümün çiçeği 💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙

  58. Yasin Şener

    trlocal.info/u/video/e5Saq9nPm4nFf2c

  59. erva

    Geçmiyo be

  60. COMMENTMAN

    4 580 000

  61. Elif Ünal

    Geçiyor mu sahiden

  62. Baver Aykal

    Hepsi Geçicek...

    1. Baver Aykal

      @Eda Bumanhan kesinlikle 😊inandığımız sürece

    2. Eda Bumanhan

      Bir şekilde 👍👍👍

    3. İbrahim Yavaş

      Bende bu şarkıyı kanalımda coverladım . İzleyip destek olursanız sevinirimm💜

  63. Yeşim Arslan

    Oynatma hizini 1,75'te unutmusum of djsndnsmfks

    1. Narmin Mammadova

      Daha hızlı geçecek hepsi ')

    2. İbrahim Yavaş

      Bende bu şarkıyı kanalımda coverladım . İzleyip destek olursanız sevinirimm💜

  64. Eren Erkıran

    Hepsi demet demet geçiyor işte

  65. Nihal Nihal

    Çok güzel Şarki başarılar ❤

    1. İbrahim Yavaş

      Bende bu şarkıyı kanalımda coverladım . İzleyip destek olursanız sevinirimm💜

  66. Duzgun Gunes

    Üzgünüm demet ama bu şarkı yağmura yazılmış...

    1. Narmin Mammadova

      Hay Allah razı olsun biri söyledi sonunda

  67. Zeynep Nur Azman

    SONUNDA TRENDLER

    1. İbrahim Yavaş

      Bende bu şarkıyı kanalımda coverladım . İzleyip destek olursanız sevinirimm💜

  68. مملكة قمر الزمان

    KAÇTIĞIN ANLAR KAÇTIKÇA YAPIŞIR YAKANA 💔💔

  69. MüzikliK

    🎵🎵🎵🎵🎵🎵

  70. Mahmut Demir

    Amma delerek,amma parçalayarak...Bir şekilde geçiyor işte.

  71. Galiba Katil Ahmet

    Oğuzhan Koç'un bu tarzını çok severim 😆

  72. clicKer

    umarım dinlerken sende beni düşünürsün...

  73. EDANUR AKTAŞGİL

    Abi Şarkılarını o kadar büyük hayranlıkla dinliyorum ki anlatamam.Sabahtan akşama kadar senin şarkın olsa dinlerim . Ve senin o yazdığın o nakaratlar ve seslendirdiğin o nakaratlar resmen benim iç sesim sanki beni dışardan bi arkadaşım seslendiriyo.Ama arkadaşım yok orası ayrı...Başarılarının devamını dilerim. Umarım herkes için çok mutlu bir sene geçer . İyi Akşamlar...⭐

  74. iclal Bilir

    Ya bizim karşı komşuya benziyo oguzhan koc oda herkesi dürbünden izliyo😄😄

  75. ay Yusifli

    Səsiniz belə xatırladır...

  76. Edanur Örs

    Sarkı bir üzüyor, bir sevindiriyor anlamadım

  77. AHMET Özcan

    abla gülünce önünü nasıl görüyon sen ya

  78. Dlx Chroma

    Bağımlılık Yaptı Günde 3-4 Kere Dinliyorum.

  79. Ümmühan Yıldız

    Aşk hayatin güzelken bari hareketli şarkı çıkar yahu

  80. Edanur Örs

    Yaradır geride kalana